Wat te doen met webmail van Telenet

Nooit in de geschiedenis heeft een zodanig substantieel deel van ons leven zich online afgespeeld als nu. Wanneer je erbij stilstaat, besef je dat er niet veel dingen zijn die je kan ondernemen zonder gebruik te maken van het internet. Dit heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. Één van die nadelen is dat je bijna altijd gebruik moet maken van een login op basis van een e-mailadres via webmail indien je lid wilt worden van organisaties, aankopen wilt doen via webwinkels en ga zo maar door. Het aanmaken van webmail kan een lastig taakje zijn, net zoals het verdere beheer en de toegang tot je webmail niet altijd even gemakkelijk zijn.

 

Telenet webmail : login en gebruik

Gelukkig biedt Telenet, een zeer gekende provider, ook webmail aan voor haar klanten. Eenmaal je klant van deze internetprovider geworden bent kan je in een handomdraai je e-mailadres toegekend krijgen waarmee je je webmail vanuit MijnTelenet kan beheren. De login verloopt steeds vlot en efficiënt via de website, waardoor je je niet altijd moet afvragen hoe die link er nu weer uitzag wanneer je graag wilt inloggen op je webmail.

Bovendien is het via een handige link die je bij het inlogscherm terug kan vinden, heel simpel om je wachtwoord te herstellen indien je je het niet meer kan herinneren. Voorbij zijn dus de tijden waarin je voor altijd de toegang kwijt was omdat je je wachtwoord vergeten was!

 

Wat te doen als je webmail niet goed functioneert?

Één van de grootste voordelen van webmail Telenet is dat er altijd ondersteuning geboden wordt. Omdat het een grote provider is, is er een zeer goed bemande klantenservice. Wat er ook scheelt, je kan op bijna ieder moment online dan wel telefonisch hulp vragen, zodat je voor je het weet terug verder kan mailen!

Voor meer info : Wat te doen met webmail van Telenet