GTE2
Image default
Zakelijk

Netjes de telefoon opgenomen

Telefonische bereikbaarheid is ook in deze tijden van digitale ontwikkelingen nog steeds heel belangrijk. Veel mensen gebruiken tegenwoordig ook de e-mail of de sociale media als manier van communiceren, maar de telefoon heeft nog niet aan populariteit ingeboet. Bovendien heb je daar natuurlijk ook nog de relatief grote groep mensen die geen beschikking heeft over internet, omdat zij dit niet willen of niet kunnen. Het is ook heel belangrijk om deze groepen goed te blijven bedienen maar ook andere groepen zullen toch nog regelmatig de telefoon blijven pakken om met jou als ondernemer in contact te treden.

Veel grote bedrijven maken gebruik van inbound callcenter om hun inkomende telefoontjes in goede banen te leiden, maar dit is natuurlijk niet voor elke ondernemer of elk bedrijf een optie. Een telefoondienst kan wel een goede optie zijn voor de kleinere ondernemer. Het lijkt misschien in eerste instantie een dure grap om je inkomende telefoonverkeer uitbesteden, maar zeker op de langere termijn kan het juist goedkoper uitpakken voor jou als ondernemer.

Kleine ondernemers of zelfstandige ondernemers zonder personeel moeten namelijk vaak zelf de telefoon aanpakken. Dat zorgt ervoor dat daar dus een hoop in gaat zitten, tijd die wellicht toch beter in iets anders kon worden gestoken. Jouw tijd is namelijk geld waard als ondernemer.

Door je inkomende telefoontjes uit te besteden valt deze last van jouw schouders. Je bent niet meer verplicht om altijd op je plek te blijven om de telefoon aan te pakken maar hebt ook de mogelijkheid om je kantoor te verlaten en dan nog er zeker van te kunnen zijn dat je inkomende telefoontjes altijd netjes worden afgehandeld. Als ondernemer is het natuurlijk fijn om te weten dat je inkomende telefoontjes altijd netjes worden afgehandeld en dat mensen netjes te woord worden gestaan wanneer zij met jouw bedrijf in contact treden.

Voor meer info : Netjes de telefoon opgenomen