Een paar jaar geleden was SEO heel simpel: veel zoekwoorden en backlinks. En zijn algoritmen steeds talrijker geworden. SEO wordt niet meer gebruikt om searchmachines te stellen. Dit is ook een manier om gebruikers gelukkig te stellen. SEO is inderdaad een vast onderdeel van klantenservice. U kunt mensen helpen waardevolle inhoud te krijgen en ze kunnen deze gemakkelijk vinden door middel van duidelijke navigatie. Hoe het het beste behandelen? UX-focus Gebruikerservaring en bruikbaarheid zijn de belangrijkste factoren om de hoogste ranking te behalen. Zeker nadat Google duidelijk de Mobile First Index heeft geïmplementeerd. Google crawlt nu eerst uw mobiele website voordat u uw desktopversie crawlt. Daarom is uw ranking voornamelijk gebaseerd op uw mobiele pagina. Loopt uw website langzaam of is het te moeilijk om te navigeren? Vervolgens klikte de bezoeker snel weg. Dit is niet alleen slecht voor je bouncepercentage. Google ziet dit als een teken van verminderde kwaliteit, waardoor je ranking lager wordt. Davy vertelt je in “The Consequences of a Slow Website” hoe we Webdevelopmentapp gebruiken om dit te voorkomen. UX-focus is de sleutel tot het verkrijgen van de beste gebruikerservaring. One-Pagina SEO Wanneer u een zoekopdracht invoert in Google en in de zoekresultaten op uw website klikt, zult u antwoorden op uw vragen verwachten. Zorg er daarom voor dat u duidelijk op de bestemmingspagina focust. Het is het beste om de servicepagina te tonen aan mensen die op zoek zijn naar bedrijven die online winkels bouwen. Als iemand echter op zoek is naar informatie over het optimaliseren van zijn online winkel, dan is een blog met tips en trucs een betere bestemmingspagina. Structured data Kunstmatige intelligentie speelt op technisch gebied een steeds belangrijkere rol. Hoe sneller de zoekmachine uw site kan “lezen”, hoe beter. Hier is context minstens zo belangrijk. Met gestructureerde data kunnen searchmachines snel de inhoud van uw pagina’s identificeren. Daarnaast zorgen deze data ervoor dat de searchresultaten op uw pagina kunnen worden aangevuld met nuttige informatie, waardoor klikken aantrekkelijker worden. Goedgevulde gestructureerde data vergroten uw kansen op een dekozen overzicht. Het team van Webdevelopmentapp kan nu volledig gebruik maken van gestructureerde data. Ze zorgen ervoor dat uw site de juiste gestructureerde data heeft, zodat uw pagina’s in aanmerking komen voor een betere ranking. Geen klikresultaten De zogenaamde “no-click-resultaten” verwijzen naar enquêtes die geen klikken genereren maar toch zoekantwoorden geven. Stel dat iemand naar uw openingstijden zoekt en uw ‘Google Mijn Bedrijf’-informatie in de zoekresultaten vindt. Zorg ervoor dat u reageert op SERP-functies, die op de resultaten kunnen reageren zonder erop te klikken. Geef een beschrijving van de titel en URL zodat mensen sneller de inhoud kunnen vinden die ze nodig hebben. Google selecteert pagina’s die aan de criteria voldoen, meestal in de vorm van vragen. Zorg er daarom voor dat uw pagina het antwoord op deze vraag heeft. Voice zoeken Voice Search is een big business in de Verenigde Staten. Maar hier begint ook technologie de woonkamer binnen te komen. Wanneer mensen zoeken met gesproken zoekopdrachten, is de zoekopdracht anders dan wanneer ze zoeken op computer of smartphone. Mensen hebben de neiging om te zoeken naar “Gent Japans restaurant met goede reviews” in plaats van “restaurant Gent”. Zoeken op lange staart is al geruime tijd belangrijk, maar met de opkomst van gesproken zoekopdrachten is het belang ervan blijven toenemen. Reageer hierop bij het maken van content, zodat je er klaar voor bent als voice search bij ons doorbreekt.
https://www.webdeveloper.today/2021/08/syncfirebasecloudfirestore-sync-sources.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/online-marketing.html |